realme Buds Wireless Review: hoge bas en lange batterijduur

0
87

Realme heeft de Realme Buds Wireless met de nieuwe Realme XT samen met enkele andere accessoires uitgebracht. De Realme Buds Wireless is uitgebracht met een aantal geweldige functies voor een prijs van Rs. 1.799. Realme werkte ook samen met een van de populaire DJ, Alan Walker om hun nieuwe Buds Wireless te promoten.

Voor de functies is de Realme Buds Wireless voorzien van Bluetooth 5.0 en Realme claimt 12 uur muziekweergave met volledige lading. Laten we eens kijken dat het de prijs waard is, of je moet kiezen voor andere merken zoals Xiaomi’s nekband Bluetooth-oortelefoons.

Ontwerp

Inhoudsopgave

• Ontwerp
  • Koppelen en bedieningselementen
  • Prestatie
  • Gevolgtrekking

Het ontwerp van de Realme Buds Wireless is een beetje funky met al dat zwart en geel thema aan de hand. De nekband is vrij slank en flexibel en gemaakt van een soort rubberachtig materiaal. Het voelt mat aan op het oppervlak van de nekband en voelt vrij zacht aan op de huid. De bedieningselementen bevinden zich in een kleine behuizing aan het uiteinde van de nekband en om dat in evenwicht te brengen, wordt de batterij aan het andere uiteinde geplaatst.

De draden die de beckband met de knoppen verbinden, voelen zacht aan. Er zijn knoppen voor muziekbediening die kunnen spelen / pauzeren, nummers overslaan en volume regelen. Een kleine microfoon is ook voorzien voor de telefoongesprekken en het geven van opdrachten aan de assistent. Het is niet nodig om de oortelefoons in te schakelen omdat deze automatisch wordt ingeschakeld wanneer u de knoppen uit elkaar trekt.

De buitenbehuizing van de oordopjes is gemaakt van kunststof en is zeer licht van gewicht. De uiteinden zijn schuin zodat je een perfecte pasvorm in je oren krijgt. Ook zijn er rubberen vleugels op de knoppen die een perfecte pasvorm in je oren geven, maar de doos bevat geen extra paren. Naar mijn mening kunnen de knoppen beter zijn als de behuizing van metaal in plaats van plastic is gemaakt, anders is er geen probleem in comfort.

Koppelen en bedieningselementen

De Realme Buds Wireless wordt geleverd met Magnetic Pairing-technologie, op de knoppen zitten magneten. Wanneer je ze uit elkaar trekt, worden de knoppen ingeschakeld en gaan ze in de koppelingsmodus en maken ze automatisch verbinding als ze al met het apparaat zijn gekoppeld.

Houd de afspeel- / pauzeknop 5 seconden ingedrukt om ze met een ander apparaat te koppelen. Het lampje knippert om aan te geven dat de oortelefoon in de paarmodus staat.

Als je geen nummers opslaat, kun je de knoppen gewoon samenvoegen, waardoor ze worden uitgeschakeld, waardoor de muziek op je telefoon automatisch wordt gepauzeerd. Wanneer u ze uit elkaar trekt, worden ze ingeschakeld en maakt verbinding met het reeds gekoppelde apparaat dat het afspelen van de muziek hervat. Verder is er een afspeelpauzeknop waarmee u ook oproepen kunt kiezen. Er zijn ook volumeknoppen die ook tracks overslaan.

Prestatie

Voordat we het hebben over de werkelijke geluidskwaliteit en prestaties van de oortelefoons, gaan we eerst naar de specificaties. De oortelefoons worden geleverd met grote 11,2 mm-geluidsdrivers, de eerste in de prijsklasse. Anders dan dit, is van de toppen gezegd dat ze de beste baskwaliteit bewijzen, zoals Alan Walker zelf tijdens het lanceringsevenement vertelde.

Het eerste gesprek over geluid, ik had mijn hoop toen Alan Walker samenwerkte met Realme om deze hoofdtelefoons te promoten. Het volume is zeker hoger dan de meeste (betaalbare) oortelefoons die ik heb bekeken en geprobeerd natuurlijk vanwege de grote drivers. De hoogtepunten zijn geweldig, maar de middentonen en dieptepunten lijken te vervagen. De muziek is helder maar koop deze alleen als je een hoge bas wilt. Als je een fan bent van metal of rock, zijn deze oortelefoons niet voor jou gemaakt.

De batterijprestaties zijn een cruciaal aspect in Bluetooth-oortelefoons. Realme beweert dat Realme Buds Wireless je 12 uur muziek kan afspelen. Natuurlijk kan niemand muziek zo lang achter elkaar horen, maar zelfs als je ze een hele dag lang gebruikt, hoef je ze niet op te laden.

Gevolgtrekking

Realme zal zeker een geweldig merk worden door een aantal producten van goede kwaliteit te leveren tegen betaalbare prijzen. De Realme Buds Wireless is geen uitzondering, je krijgt wat je van deze oortelefoons verwacht. Als een hoge bas en een lange batterijlevensduur alles is wat je van oortelefoons wilt, dan kan ik deze hoofdtelefoon aanbevelen zonder na te denken.

Vorig artikelRealme XT 730G met Snapdragon 730G, 30W VOOC Charge Launch in India in december
Volgend artikelHoe e-mails gratis in Gmail te plannen